Laskutus

Löydät tältä sivulta Attendon laskutuksen yhteystiedot sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Yhteystiedot

 

Attendo Myyntireskontra

myyntireskontra@attendo.fi 

p. 043 848 6981, palvelemme puhelimitse ma-to klo 9.00–11.00

Muina aikoina voitte jättää sähköpostia osoitteeseen myyntireskontra@attendo.fi

 

Attendo tekee laskutuksessa yhteistyötä Ropon kanssa

Ropon asiakaspalvelu vastaa laskun eräpäivän siirroista sekä maksusuunnitelmista ja myös perintään liittyvästä asiakaspalvelusta.

Laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä toivomme ensisijaisesti yhteydenottoa laskuttavaan Attendo-kotiin.

Yhteystiedot Ropoon:

MyRopo–palvelussa voit hoitaa itsenäisesti maksuasioita myropo.fi

p. 09 4246 1383, arkisin klo 8.00-20.00 sekä la 10.00-15.00

Voit hoitaa laskuihin liittyviä asioita toisen henkilön puolesta, jos olet saanut siihen valtuutuksen. Nopein tapa laskukohtaisen valtuutuksen toimittamiselle on MyRopo, jossa valtuuttaja voi hoitaa asian itse kirjautumalla palveluun omilla verkkopankkitunnuksilla

Valtuuttaminen onnistuu myös Ropon sivuilla olevan yhteydenottolomakkeen kautta: Viesti asiakaspalveluun - Ropo tai puhelimitse p. 09 856 080 45 (ma-pe klo 8-20, la klo 10-15) tai kirjepostilla (Ropo, PL 25, 70101 Kuopio).

Laskutusosoitteet yrityksille


Laskut tulee lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskuja, voitte lähettää pdf-muotoon tallennetut laskut sähköpostin liitteenä osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.

Katso Attendon yhtiöiden laskutusosoitteet tästä:

Laskutusosoitteet

Attendo konsernissa on voimassa 21 päivän maksuehto. Laskuissa tulee olla mainittuna tilaajan nimi ja merkkinä/viitteenä seurantakohdenumero. Seurantakohdenumeron saat tilaajalta.

Mikäli ostolaskuista on kysyttävää, voit laittaa viestiä ostolaskut@attendo.fi

Kysyttävää? Voit olla yhteydessä myyntireskontra@attendo.fi