Hyppää sisältöön

Yhteystiedot

Attendo Myyntireskontra

myyntireskontra@attendo.fi 

p. 043 848 6981, arkisin klo 9.00 – 11.00

21.6.-4.8.2024 välisenä aikana palvelemme supistetuin aukioloajoin tiistaisin ja torstaisin klo 9-11.
Muina aikoina voitte jättää sähköpostia osoitteeseen myyntireskontra@attendo.fi

 

Ropo Capital

asiakaspalvelu@ropocapital.fi

p. 09 4246 1383, arkisin klo 8.00-20.00 sekä la 10.00-15.00


Laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä toivomme ensisijaisesti yhteydenottoa laskuttavaan Attendo-kotiin.

Attendo tekee laskutuksessa yhteistyötä Ropo Capitalin kanssa. Ropon asiakaspalvelu vastaa laskun eräpäivän siirroista sekä maksusuunnitelmista ja myös perintään liittyvästä asiakaspalvelusta.

Ropo Online –palvelussa voi itsenäisesti hoitaa maksuasioita www.ropo-online.fi

Asioidessasi toisen henkilön puolesta Ropo Online tarvitsee valtuutuksen. Lisätietoja valtuutuksesta saa osoitteesta ropocapital.fi/fi/asiakaspalvelu/valtuutus/ tai olemalle yhteydessä Ropon asiakaspalveluun

 

Laskutusosoitteet yrityksille

Laskut tulee lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskuja, voitte lähettää pdf-muotoon tallennetut laskut sähköpostin liitteenä osoitteeseen scanning.europe@liaison.com.

Voit katso Attendon yhtiöiden laskutusosoitteet tästä:

Laskutusosoitteet

Attendo konsernissa on voimassa 21 päivän maksuehto. Laskuissa tulee olla mainittuna tilaajan nimi ja merkkinä/viitteenä seurantakohdenumero. Seurantakohdenumeron saat tilaajalta.

Mikäli ostolaskuista on kysyttävää, voit laittaa viestiä ostolaskut@attendo.fi

 

Usein kysyttyä

Miten voin siirtää laskuni eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman?

Voit siirtää laskun eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman kätevästi Ropo-online sivuilla www.ropo-online.fi (24 h) tai voit olla yhteydessä Ropo Capitalin asiakaspalveluun puhelimitse.

Sain hyvityslaskun, miten toimin?

Laskun sisältöön liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä laskuttavaan Attendo-kotiin.

En ole saanut laskua?

Voit tarkistaa avoimet laskut Ropo Online -palvelusta tai olemalla yhteydessä Ropon asiakaspalveluun. Laskun sisältöön liittyvissä asioissa ole yhteydessä Attendo-kotiin.

Sain maksumuistutuksen Ropo Capitalilta, miten toimin?

Jos maksusi myöhästyy, Ropo Capital lähettää sinulle maksumuistutuksen 14 päivää eräpäivän jälkeen. Jos sinulla herää kysymyksiä maksamiseen liittyen, voit olla yhteydessä Ropo Capitalin asiakaspalveluun.

Jos olet jo maksanut laskun, ole yhteydessä Ropo Capitalin asiakaspalveluun.

Maksoin laskun vahingossa kahteen kertaan, miten toimin?

Ei hätää! Kirjaudu Ropo Online -palveluun ja ilmoita tilinumerosi liikamaksun palautusta varten. Ropo Capital veloittaa liikasuorituksen palautuksesta palvelumaksun. Jos haluat käyttää liikasuorituksen tulevalle laskulle, voit olla yhteydessä Ropo Capitalin asiakaspalveluun

Osoitetietoni ovat muuttuneet tai haluan laskun verkkolaskuna, miten toimin?

Ilmoita ensisijaisesti muuttuneesta postiosoitteesta laskuttavaan Attendo-kotiin.

Jos haluat laskun verkkolaskuna, verkkolaskutustiedot voit ilmoittaa sähköpostilla myyntireskontraan myyntireskontra@attendo.fi  tai olemalla yhteydessä Ropon Capitalin asiakaspalveluun.

Sähköinen laskutus

Kannustamme asiakkaitamme ottamaan käyttöön ympäristöystävällisiä laskutustapoja. 

  • E-laskun voit kätevästi tilata omasta verkkopankista. Laskulta löydät tilaamiseen tarvittavan asiakasnumeron sekä laskuttavan yhtiön tiedot.
  • Suoramaksuasioista voit sopia suoraan oman pankkisi kanssa.