Keväällä 2025 läheisten luottamus Attendoon on vahvistunut edelleen – henkilöstön tyytyväisyydessä laskua.
Olemme Attendolla nostaneet kohtaamiset kaiken toimintamme keskiöön, ja tämän myötä positiiviset tulokset ovat ja pitkään näkyneet tyytyväisyyskyselyidemme tuloksissa. Asukkaidemme ja heidän läheistensä luottamus meitä kohtaan on vahvistunut vuosi vuodelta. Viimeisimmissä tyytyväisyyskyselyiden tuloksissa (5/2025) on nähtävissä koko toimintaympäristöömme vaikuttaneet muutokset. Vuoden takaiseen syksyyn verrattuna läheistemme tyytyväisyys on edelleen nousujohteinen. Asukkaiden ja henkilöstön osalta tyytyväisyydessä on kuitenkin havaittavissa pientä laskua.
NPS-luku kertoo asiakkaiden suositteluhalukkuudesta eli siitä, kuinka todennäköisesti he suosittelisivat yritystä, tuotetta tai palvelua ystävilleen tai kollegoilleen. Asteikko on välillä -100 ja +100.